فروش انواع فایل های مفید

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 45
  • بازدید کل : 104312

پیوند ها

خودکشی از منظر پزشکی قانونی


خودکشی از منظر پزشکی قانونی

خصوصیت مشترک ما بین افرادی که اقدام به خودکشی می کنند داشتن این باور است که خود کشی تنها راه حل غلبه بر احساسات غیر قابل تحمل است .کشش خودکشی دراین است که نهایتاً به این احساسات غیرقابل تحمل خاتمه می دهد .درتراژدی خودکشی ،آشفتگی ومشکلات عاطفی به حدی شدید می گردند که فرد را دریافتن راه های مختلف حل مشکل خود ناتوان می سازند. درحالی که راه حلهای دیگری نیز وجود دارند.

همه ما درطول زندگی احساس تنهائی ٬افسردگی ، بی کسی ونا امیدی را تجربه می کنیم . مرگ یکی از اعضای خانواده وشکست دربرقراری ارتباط از جمله مواردی هستند که اعتماد به نفس ما را تحت تأثیر قرارداده احساس بی ارزشی را در ما به وجود می آورند.ورشکستگیهای اقتصادی نیز از جمله مشکلات عمدهای هستند که بعضی از ما در طول زندگی کم و بیش با آن مواجه میگردیم. از آنجائی که ساختار هیجانی هر شخص منحصر به فرد می باشد هرکدام ازما در شرایط مختلف پاسخ های متفاوتی میدهیم .

درتشخیص این که آیا واقعافردی قصد خودکشی دارد لازم است این موقعیت بحرانی از دید فرد مورد ارزیابی قرار گیرد چراکه ممکن است موضوعی که از دید شما از اهمیت کمی برخوردار است به نظر شخص دیگر بسیار مهم باشد ویا واقعه ای که شما برای آن اهمیتی قائل نمیشوید برای شخص دیگر بسیار ناراحت کننده و مهم تلقی گردد.

 

فرمت فایل doc میباشد.


مبلغ واقعی 48,111 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 43,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1734

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما